Proclamatie zesdeklassers

19 juni 2015

Het einde van het schooljaar nadert en dat wil zeggen dat we weer afscheid moeten nemen van een klas zesdejaars. Eerst luisterden we naar de speeches van de directeur en de burgemeester waarin ze de leerlingen alle succes toewensten. Daarna kregen de zesdeklassers in het officiële gedeelte hun welverdiend diploma. Vervolgens gaven ze nog eens het beste van zichzelf. Zo kregen we een prachtig lied te horen en een mooie dans te zien. Mona zorgde er dan met haar versie van Zara Larsson voor dat iedereen heel stil werd. Brechje en Famke gaven nog een speech over hun belevenissen aan de GBS. Dan was het tijd voor de groepsfoto’s en een gezellige receptie. Hierbij kon iedereen nog genieten van leuke en verrassende foto’s van de schoolloopbaan van 2005 tot nu. Het was een fijne avond.

Bekijk hier meer foto’s van de proclamatie.