Gezellige GBS-kersthappening

13 december 2015

Op vrijdag 11 december vond de tweejaarlijkse kersthappening plaats aan onze school. De voorste speelplaats en de turnzaal werden omgetoverd in een gezellig kerstdorp. Buiten kon je een heuse kerstmarkt met vele mooie spulletjes en tweedehands boeken bezoeken. De kinderen konden ook deelnemen aan leuke spelletjes zoals: het caviaspel, blikken werpen, het rad van fortuin, bloemschikken, … Heel populair was het vuur van de vuurmeester, hier kon je spekjes roosteren. Mmmmmmmmmm, heerlijk. In de zaal kon je ondertussen genieten van een hartverwarmend kersttoneel (door de leerlingen), het GBS-kerstkoor en de GBS-muzikanten, een optreden van de jeugdfanfare van de K.F. Eendracht, … Een lekker hapje en een drankje ontbraken natuurlijk niet. Op het einde van de avond werden dan de winnaars van de taartenwedstrijd en de spelkaarten bekend gemaakt. De taartenwedstrijd werd gewonnen door Ena en Lena van het vijfde. Sheng, Floor en Kjelle wonnen dan weer een mooie prijs met hun spelkaart. Voor degenen die nog niet moe waren, werd de happening afgesloten met een mooie film. Bedankt aan alle aanwezigen en alle helpers.

Bekijk hier alle foto’s.