Afscheid van onze zesdeklassers

29 juni 2016

Onze zesdeklassers openden de avond met een flashmob. Daarna spraken de directeur en de burgemeester de kinderen en ouders toe. Vooral hun drukke laatste jaar kwam hierbij aan bod. Dan ontvingen ze van de burgemeester en de schepen van onderwijs hun getuigschriften en een geschenkje. Op de foto’s zie je iedereen blinken van trots (of een beetje verlegen omwille van de kussen?). Vervolgens zongen de leerlingen nog een prachtig lied om afscheid te nemen van de GBS. Met een drankje en knabbeltje keken we dan naar een presentatie van de schoolloopbaan. Vooral de foto’s uit de kleuterklassen en het eerste leerjaar konden op veel bijval rekenen. Ook de typerende uitspraken bij iedere leerling toverden een glimlach op vele gezichten. We wensen al deze jongens en meisjes veel succes voor hun toekomst.

Bekijk via deze link de foto’s.