Sjachermarkt t.v.v. project in Chili

29 maart 2016

De laatste schooldag voor de paasvakantie wordt reeds jarenlang op dezelfde manier afgesloten. De leerlingen kijken er steevast naar uit. Wekenlang wordt er onder elkaar nagedacht, afgesproken, voorgesteld, … wat ze op de sjachermarkt zullen doen. Vanwege het twijfelachtige weer, hielden we dit jaar een overdekte markt. De hele turnzaal lag vol met dekentjes waarop allerlei spulletjes en etenswaren te koop aangeboden werden. Voor kleine prijsjes kon je er zaken doen. Zelfs de oudste kleuters kwamen hun centjes opkopen. Vele mama’s zullen weer heel blij geweest zijn met de nieuwe spulletjes. De opbrengst van onze markt (€ 310,76) ging dit jaar naar een project van Tom Vangenechten (oud-student) in Chili. Daar wordt een tehuis voor alleenstaande bejaarden opgericht.

Dompel je hier onder in de fijne marktsfeer.