Sinterklaas op bezoek

5 december 2017

Het was weer zover. Sinterklaas kwam opnieuw op bezoek in de GBS. Maar zoals ieder jaar stond niet alleen de Sint in de belangstelling, ook voor alle grootouders was het een feest.  Zij werden aan school ontvangen door de pietjes van het vijfde en kregen van het oudercomité in de turnzaal een koffie met gebak en een borreltje aangeboden. Dit werd natuurlijk heel erg geapprecieerd. Hierna vertrokken ze naar De Geer. De leerlingen ontvingen hen daar heel hartelijk en dan was het natuurlijk tijd voor de Sint. Met de jaarlijkse problemen was hij er toch in geslaagd om  De Geer te bereiken. Zowel de kleuters als de leerlingen van de Lagere School ontvingen hem met fijne optredens. De jongens en meisjes van het zesde en vijfde leerjaar deden hiervoor extra hun best. Dit jaar zorgde Charles met zijn accordeon voor de muziek. Veel dank aan de Sint en zijn Pieten, de grootouders, Charles met de accordeon, de leerlingen, de medewerkers van het oudercomité, … Het werd opnieuw een onvergetelijk feest. Sommige grootouders namen met spijt in het hart afscheid (hun kleinkinderen worden te oud) van deze fantastische dag.

Sinterklaas bij de kleuters.

Sinterklaas in het lager.