Schepen Raf Truyens wenst alle leerlingen proficiat

8 mei 2015

Vrijdagnamiddag, afsluiting van de autoluwe schoolweek. De hele week probeerden de leerlingen zo weinig mogelijk met de auto naar school te komen. Vandaag kwamen Zeppe en Zikki kijken of het goed gelukt was. Aan de jetonmeter konden we zien dat méér dan 700 verplaatsingen deze week met de fiets, te voet of met de bus gebeurden. Fantastisch. De directeur vond dat dit een beloning verdiende en alle klassen kregen springtouwen en allerlei soorten ballen. Ook konden de leerlingen deelnemen aan een tombola. Schepen van mobiliteit, Raf, trok de winnende loten. Heel leuk was het dat ook Tijs een prijs won. Daarna bedankte de schepen iedereen voor zijn inzet tijdens deze week. Het geheel werd afgesloten met een dans met Zeppe en Zikke. Bekijk hier alle foto’s van de autoluwe schoolweek.