Neen tegen pesten

17 februari 2017

Vandaag start de Vlaamse week tegen pesten. Natuurlijk besteden wij daar ook de nodige aandacht aan. Alle leerlingen en leerkrachten van het lager kwamen in de turnzaal bij elkaar. Met een mooi filmpje van de kinderen van het vijfde leerjaar werd de bijeenkomst ludiek geopend. Meester Chris duidde daarna waarom we allemaal bij elkaar waren. Vervolgens kwamen van iedere klas enkele leerlingen goede voornemens voorlezen. Dan stelden Lien (4e) en Anna (1ste) het nieuwe project rond meter- en peterschap voor aan de andere leerlingen. Dat dit project werkt, hebben we op de speelplaats reeds meerdere keren gezien. De jongens en meisjes van het zesde sloten dan de bijeenkomst af met een move tegen pesten! Nu maar hopen dat we al deze goede voornemens kunnen waarmaken.

Bekijk de foto’s in het fotoalbum.