Infoavond van de lagere school

8 september 2015

De jaarlijkse infoavond aan het begin van het schooljaar, startte met een gezamenlijk moment in de turnzaal. Het oudercomité had voor een lekkere kop koffie gezorgd en nadat iedereen zijn plaatsje had gevonden,  gaf mr. Chris uitleg over enkele veranderingen en belangrijke zaken. Vervolgens werd de mooie website door mr. Jan nog even in de kijker gezet. Het is zeker de moeite waard om regelmatig een kijkje te nemen op de site: de kalender, de nieuwsberichten, de algemene info, de foto’s, … Hans nodigde de ouders dan weer uit om lid te worden van het oudercomité. Vervolgens ging iedereen naar de klas van zijn kind en kreeg er uitleg over de manier van werken in de verschillende leerjaren. We maken er met z’n allen — school, ouders en leerlingen — weer een fijn schooljaar van.