De eerste GBS-winterwandeling!

21 januari 2017

Het oudercomité organiseerde voor de eerste keer een winterwandeling met lampionnen. In de week voorafgaand aan de wandeling, kwamen enkele mama’s helpen om met de kleuters lampionnen te knutselen. Ook in de lagere klassen werden er lantaarns in alle maten, kleuren, materialen, … gemaakt. Om 18 u. werd er dan verzameld in de turnzaal en op de speelplaats. De vuurkorven, kaarsjes, lampionnen, het springkasteel en vooral het vele goed volk zorgden voor een fijne sfeer. Dan zette de stoet van een 300-tal personen zich in beweging. Via mooie, donkere paadjes wandelden we naar de molen. Hier konden we genieten van een warme choco, frisdrankje, jenever, … Bovendien was de molen in werking en kon deze ook bezocht worden. Hierna wandelden we terug naar school waar nog een gezellig samenzijn volgde. Om 20.30 u. werd onder de aanwezige kinderen een prijs verloot. Mies was de fiere en gelukkige winnares. Bedankt aan iedereen die gezorgd heeft voor een fijne en veilige wandeling.
Bekijk hier de foto’s.