Een bloemenkaartje voor de bewoners en het personeel van het wzc Den Boogerd

29 maart 2021

Met de jongste GBS-kleuters gingen we met veel enthousiasme prachtige bloemenkaartjes bezorgen aan de bewoners van Den Boogerd.

Zij ontvingen ons veilig met een zwaai-serenade van 2 verdiepingen achter de glazen wanden.  Daarna heeft het verzorgend personeel onze mooie bloemenkaartjes, waaraan heel de school meewerkte, buiten in ontvangst genomen om te verdelen onder alle bewoners en personeel.

Vreugde in Den Boogerd en blije gezichtjes bij de kleuters. Een klein gebaar met een onschatbare waarde.

’s Anderendaags wachtte de kleuters nog een fijne verrassing. De blikken doos (waarin de kaartjes bewaard werden) werd terug naar school gebracht, maar nu gevuld met lekkere paaseitjes.

#gezelligmeteenbloem is wat velen nodig hebben en waarvan wij nu hebben kunnen meegenieten!