Cowboy of indiaan, we gaan er tegenaan

13 juni 2016

Met dit thema vierden we ons schoolfeest. Het werd een kleurrijke bedoening. ’s Middags kon je genieten van een lekker stukje vlees of een smos. Om twee uur begon dan o.l.v. opperhoofd ‘Gekke Donder’ het spektakel. De kleuters zorgden voor de nodige dansen en de lagereschoolkinderen gingen uitdagingen aan. Ook aan de ouders werd regelmatig gevraagd om hun steentje bij te dragen aan het geheel. Bijvoorbeeld bij het hoeden werpen, schminken, linedancen, … Leuk om te zien. Omdat de leerlingen erin slaagden om alle uitdagingen tot een goed einde te brengen, werd van de leerkrachten een tegenprestatie verwacht. Ze moesten proberen om een huifkar vol leerlingen voort te trekken. Dit verliep wel moeizaam (misschien wat problemen met de rem), maar lukte uiteindelijk toch. Na het optreden was er nog leuke randanimatie voorzien voor jong en oud. Een geslaagd schoolfeest.

Bekijk hier de foto’s.