Carnavalspret op het Gemeenteplein!

6 februari 2016

Af en toe eens gek doen is best leuk. Achter de prinsenwagen van de Boegezekoekers (met daarop onze prins Zeb I) trokken we van aan de GBS in stoet naar het Gemeenteplein. Onderweg sloten ook onze vrienden van de vrije school aan. Op het plein stroomden de carnavalisten (kinderen, ouders, grootouders) van alle kanten toe. De Boegezekoekers hadden een waar showprogramma in elkaar gestoken. Anick van de Ketnetband zorgde er voor dat niemand het koud had. Ook de burgemeester en enkele schepenen deden hun best op het podium. Prinses Sofie en prins Zeb kregen als afsluiting de sleutel van het gemeentehuis overhandigd en zijn voor enkele dagen baas in Eksel. Het was een leuke, gekke namiddag. Op naar de derde editie.

Hier kunnen jullie de kleurrijke foto’s (met dank aan juf. Lut) bekijken.