Carnavalsoptocht 2017

25 februari 2017

Wat een kleurrijke bedoening. Voor de derde keer organiseerden de Boegezekoekers een kinderoptocht. Aan school vertrokken we in stoet achter de prinsenwagen naar het Gemeenteplein. Voorop Gwen met de GBS-clown, hierachter alle kleuters. Allen mooi verkleed als pinguïns, zebra’s, clowns, … Vele ouders en grootouders stapten met hun oogappels mee in de stoet. De lagereschoolkinderen vervolledigen de optocht. Ook de leerkrachten, verkleed als sneeuwman, stapten mee. Op het Gemeenteplein zorgden de Boegezekoekers voor een mooie show voor groot en klein. Tot slot overhandigde de burgemeester de sleutel en de code van het Ekselse gemeentehuis aan de jeugdprinses en -prins. Al dansend gingen we zo de krokusvakantie in.

Bekijk via deze link alle foto’s.