Albert 75 en 13 jaar klaar-over

9 oktober 2020

Albert, onze sympathieke klaar-over, is 75 jaar geworden. Dat vierden we natuurlijk aan onze school. ’s Morgens verrasten de kleuters hem met ballonnen, vlaggen en gezang. ’s Namiddags, net voor het naar huis gaan, zetten de leerlingen van het lager hem nog eens in de schijnwerpers. Mr. Chris wenste hem namens ons allen een fijne verjaardag en bedankte hem om reeds 13 jaar (dit is reeds het veertiende jaar) onze kinderen veilig over de Groenstraat te zetten. In zijn woordje benadrukte Albert nog eens hoe belangrijk het is dat we met zijn allen zorgen dat het voor iedereen veilig is, dat we allemaal altijd en overal voorzichtig moeten zijn in het verkeer. Natuurlijk zongen we (zelfs in het Engels) voor Albert en kreeg hij een prachtige bierkorf (niet op een avond leegdrinken, Albert) en voor Lisette een boeket bloemen. Vele kinderen gaven hem ook tekeningen, kaartjes, … Ik heb gehoord dat hij zelfs pralines kreeg. Van deze kleine attenties geniet hij nog het meest, liet hij horen. 100, 200, 300, 400, …. het maakt voor Albert niet uit. Iedereen zal genieten van zijn verjaardag. Bedankt voor de traktatie, Albert.