Strapdag, vrijdag 16 september

16 september 2016

Op donderdag werden we allen op een ludieke manier aangespoord om de dag erna te voet, met de fiets of de bus naar school te komen. Het was immers weer STRAPDAG! DJ Like Nicole ontving ons met leuke muziek op de speelplaats. We proberen een autoluwe schoolomgeving te creëren. We doen dat zelfs niet één dag, maar een ganse week. Alle kinderen die niet met de auto naar school komen krijgen daarvoor een dopje. Degenen die daarbij ook nog een hesje dragen, verdienen een extra dop. Indien we op het einde van de week voldoende dopjes verzameld werden door de hele school, dan verdient iedereen een verrassing. Wat dat is… is nog een verrassing. (Doe allen je best, want het zal de moeite waard zijn.)
Fotogalerij.