GBS-winterwandeling

26 januari 2019

Tijd: 18:00 - 22:00

We organiseren op zaterdag 26 januari 2019 ongetwijfeld één van onze gezelligste evenementen van het jaar! Jong en oud zijn welkom om met hun (zelf geknutselde) lampion op pad te gaan.

We verzamelen in de turnzaal van de GBS vanaf 18u00 en vertrekken gezamenlijk om 18u30 met de lampionnen via een uitgestippelde route. Bij onze tussenstop aan de molen wordt een consumptie voorzien om je weer helemaal op te warmen of om de dorst te lessen. Als we terug bij de GBS toekomen, kunnen we gezellig napraten bij een hapje en een drankje.

De route (± 3 km) is toegankelijk voor kinderwagens, buggy’s en rolstoelen. Bij heel slecht weer, maken we het in de turnzaal gezellig. Geen enkele reden meer om thuis te blijven dus.

PRAKTISCH

– We vragen aan iedereen om een fluovestje te dragen tijdens de wandeling.

– In kader van brandveiligheid kunnen we enkel LED-kaarsjes en (zak)lampen toelaten.

Inkom:

Voorverkoop: € 2 ( incl consumptie tijdens de wandeling + LED-kaarsje voor de kinderen)
Aan de kassa: € 3 (incl consumptie tijdens de wandeling)

– De kinderen van de GBS maken allemaal op school een lampion. Wil je nog een extra lampion (voor broer/zus, neef/nicht, vriendjes, vriendinnetjes…), dan kan je er zelf eentje maken (zie hieronder enkele voorbeelden) of je kan er bij ons aan de kassa ook één kopen voor €4 (zolang de voorraad strekt).

Mooie lantaarn of lampion voor Sint Maarten knutselen: heel veel ideeën

Hopelijk tot dan!