Albert, bedankt

4 mei 2020

Albert, onze gemachtigde opzichter, moet na al die jaren, op advies van zijn huisarts, stoppen.

Albert heeft al bijna 13 jaar elke schooldag ervoor gezorgd dat de kinderen (en ouders) veilig kunnen oversteken. Regen, hagel, sneeuw, mist, een hittegolf,… niets hield hem tegen, elke ochtend en avond stond hij paraat.
Ook tijdens het fietsexamen van het zesde leerjaar en de fietsproeven van de eerste graad was hij een helpende hand. Bij verschillende uitstappen met de fiets zorgde hij ervoor dat alles veilig verliep.

In oktober (hopelijk mogen we dan uit ons kot) gaan we Albert met heel de school hiervoor bedanken en in de bloemetjes zetten. Hij wordt dan 75 jaar en is dan 13 jaar gemachtigd opzichter geweest!